امروز توی این پست قصد معرفی یه نرم افزار کاربردی و عالی برای خرید شارژ رو داریم، امکانات بیشمار این برنامه به شما کمک میکنه تا خیلی راحت و آسان شارژ بخرید، قبض پرداخت کنید، گیفت کارت و آنتی ویروس تهیه کنید، بسته اینترنت خریداری کنید و ...

این برنامه برای پرداخت مبلغ هر کدام از محصولات سه راه را به شما پیشنهاد میکنه:

روش اول پرداخت از طریق درگاه پرداخت، با انتخاب این روش برای پرداخت مبلغ، شما به درگاه آنلاین بانک متصل خواهید شد و می توانید وجه خدمات را به آسانی پرداخت کنید.

روش دوم پرداخت آفلاین، در این روش بر خلاف روش قبلی نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید و میتوانید مبلغ را به صورت آفلاین و با استفاده از کدهای USSD پرداخت نمایید.

روش سوم، استفاده از درگاه موبایلی می باشد در این روش شما بدون خارج شدن از محیط نرم افزار و تنها با وارد کردن شماره کارت و رمز، مبلغ را پرداخت نمایید در این روش نیز بایستی به اینترنت متصل باشید. یکی از ویژگی های این روش ذخیره شماره کارت برای ساده تر شدن پروسه خرید در پرداخت های آینده می باشد.

با کمک این نرم افزار شما از امکانات زیر بهره مند خواهید شد:

خرید کارت شارژ برای تمام اپراتورها، خرید شارژ مستقیم برای اپراتورهای ایرانسل، رایتل و همراه اول، پرداخت تمامی قبوض، استعلام و پرداخت قبض همراه اول، خرید بسته های اینترنتی ایرانسل، خرید گیفت کارت و خرید آنتی ویروس.

برای دانلود و نصب این برنامه به لینک نرم افزار خرید شارژ مراجعه نمایید.