سلام

این مطلب قراره در مورد شارژ ایرانسل و متعلقات اون باشه، حقیقتش هر چی فکر کردم که درباره چه موضوعی بنویسم تا هم تبلیغ سایتم باشه و دو سه تا لینک اون وسطش فرو کنم تا یه حالی به سایتم داده باشم ولی هیچی به ذهنم نرسید به همین خاطر الان فی البداهه شروع کردم به نوشتن.

این اولین باره که این مدل پست‌ها تهیه میکنم قبلاً می نشستم و کلی سرچ می کردم و یه مطلب کاربردی و درست و حسابی پیدا میکردم، یه مقدار ویرایشش می‌کردم و چند تا عکس در مورد شارژ و خرید شارژ بهش اضافه می کردم و داخل وبلاگم می فرستادم ولی الان حقیقتش هیچی ندارم، پس اگه حوصله ندارید دکمه ctrl + w رو فشار بدید و خودتون رو راحت کنید.

خب بریم سراغ اصل مطلب، قراره توی این مطلب مثلاً شما رو با جدیدترین و پیچیده ترین تکنیک های خرید شارژ ایرانسل آشنا کنیم، تکنیک هایی که شما مسلماً صد سال هم توی اینترنت بگردید پیدا نمی کنید (مثلاً!!).

اصلاً فک نکنید که برای خرید شارژ برای سیم کارت ایرانسلتون میشه قفل گوشیتون رو باز کنید، اینترنت گوشی رو on کنید و تق با یک کلیک رو گزینه آپ (لعنته الله علی - میدونم لعنته رو هم اشتباه نوشتم!) سیم کارت خودتون رو شارژ کنید و از افزایش اعتبار لذت ببرید. خیر اصلاً هم از این خبرها نیست، اگه بود شما الان اینجا نبودید، شما الیت جامعه هستید و به روش ها ریگولاری که جلوتون قرار داده و بهتون دیکته شده رضایت نمیدید همیشه دوست دارید لقمه رو دور سرتون تاب بدید.

خب خب دیگه پرت و پلا بسه، بریم سراغ آموزش، اگه خدا بخواد اگه اون وسطش نزنم جاده خاکی و چرت ننویسم.

 

روش خرید شارژ ایرانسل با جدیدترین تکنیک

مرورگرتون رو باز کنید و برید سایت ایتور رو شارژتون رو بخرید و وقت من هم نگیرید.

همین؟ نه بابا به این سادگی ها هم نیست، من براتون خلاصش کردم، والا توی بک گراند خیلی اتفاقات میافته تا این شارژ 1000 تومانی کذایی رو بخرید. همون کلیک کردن رو آیکون مرورگر، هزاران تابع پشتش داره چه برسه اتفاقاتی که پشت پرده توی ایتور میافته تا شما شارژتون رو خریداری کنید، آره بابا خیلی کارا شده!!!