اینترنت ثابت یکی از جدیدترین خدمات ایرانسل ویژه کسانی که می خواهند از آخرین نسل از اینترنت پرسرعت همراه برای مصارف خانگی و اداری بهره ببرند که به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نسل چهارم اینترنت پرسرعت ثابت برای مصارف خانگی و اداری (TDD-LTE)، صبح روز چهارشنبه 13 مرداد 95 همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، طی یک نشست خبری در هتل همای مشهد مقدس با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها و مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد ایرانسل به صورت همزمان در 25 استان به شکل رسمی و تجاری راه‌اندازی شد، این خدمت جدید TD-Lte نام دارد.

آشنایی با این سرویس: اینترنت نسل چهار ثابت یا TDD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است، برای خرید بسته های اینترنت ثابت ایرانسل با ما همراه باشید.

علاوه بر بسته های اینترنت ثابت می توانید سایر بسته های ایرانسل را نیز به صورت اینترنتی فعالسازی نمایید و توافقنامه ارتقای پروانه شبکه تلفن همراه ایرانسل به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر نیز در روز 13 مرداد 93 امضا شد. شبکه 3Gایرانسل به صورت آزمایشی در این تاریخ راه‌اندازی و در تاریخ سوم شهریور همان سال پس از اخذ تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی و تجاری به بهره‌برداری رسید، ایرانسل بسته های اینترنت ثابت خود را معرفی نموده است.

بسته های اینترنت ثابت را به روش زیر می توانید خریداری کنید. علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، در نشست خبری راه‌اندازی رسمی سرویس اینترنت ثابت نسل چهار ایرانسل با اشاره به مطلب فوق افزود: با گذشت حدود 20 ماه از راه اندازی نسلهای سه و چهار اینترنت همراه، هم اکنون بیش از 1040 منطقه در ایران، شامل 527 شهر، تحت پوشش شبکه 3G ایرانسل و 240 منطقه، شامل 203 شهر در تمامی استان‌های ایران تحت پوشش 4G ایرانسل قرار دارند، بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل، لیست تمام بسته های موجود ایرانسل را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از انتخاب نوع بسته و وارد کردن شماره سیم کارت ایرانسل خود، به صفحه پرداخت بانک منتقل خواهید شد. وی تعداد کاربران شبکه باندپهن ایرانسل را 17 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: هم اکنون تعداد 25 میلیون نفر کاربر دیتا در شبکه ایرانسل فعال هستند که این رقم طی بازه زمانی خرداد 94 تا خرداد 95 با رشد 50 درصدی مواجه شده و رشد مصرف دیتا به ازای هر کاربر در یک سال اخیر بالغ بر سه و نیم برابر بوده است، پس از طی شدن مراحل پرداخت بسته به صورت اتوماتیک بر روی سیم کارت شما فعال خواهد شد.

unnamed (4)

اثرات اینترنت پرسرعت بر روی اقتصاد

بسته های اینترنت پرسرعت ایرانسل را می توانید به صورت اینترنتی فعال نمایید که دزفولی با اشاره به آمار منتشر شده توسط موسسات جهانی در زمینه تاثیر اینترنت پهن باند در اقتصاد گفت: بر اساس آمار، به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند، تولید ناخالص ملی 38.1 درصد رشد خواهد داشت. در سال 2017، اثر پهن باند همراه بر روی تولید ناخالص ملی آمریکا، معادل بیش از یک تریلیون دلار خواهد بود و بیش از یک میلیون شغل جدید در اثر توسعۀ پهن باند همراه در آمریکا ایجاد خواهد شد. همچنین بـه ازای هر یک درصد افـزایش ضریـب نفوذ پهن باند، نرخ بهره وری تولید 13 صدم درصد رشـد خواهـد داشت، علاوه بر این با دانلود و نصب برنامه ی اندرویدی خرید شارژ و مراجعه به بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل، بسته ها را با کمک گوشی هوشمند خود فعال نمایید.

علاوه بر بسته های ایرانسل با کمک این برنامه می توانید بسته های اینترنت سایر اپراتورها را نیز خریداری نمایید که وی افزود: صرفه اقتصادی ناشی از گسترش ضریب نفوذ اینترنت پهن باند در سال 2007 در آمریکا، 300 میلیارد دلار (معادل 22 درصد از کل صرفه اقتصادی) بوده است و علاوه بر این، استفاده از اینترنت پهن باند، منـجر به 6 درصد افزایش در صـادرات شـرکت‌هـای تـولیـدی و 10 درصد افـزایـش در فـروش شرکت‌های خدماتی می‌شود و ایرانسل نیز در همین راستا و با هدف تحرک‌بخشی به حوزه اقتصاد و تحقق رشد ناخالص ملی نسبت به توسعه اینترنت پهن باند اقدام کرده است، بسته های اینترنت ایرانسل، با تنوع بسیار زیادی ارائه شده است.

اینترنت پرسرعت خانگی ثابت

از طریق اینترنت نیز با مراجعه به قسمت خرید بسته اینترنتی ایرانسل، می توانید بسته های ایرانسل را ملاحظه فرمایید که دزفولی همچنین با مرور روند توسعه فناوری نوظهور TDD-LTE در جهان گفت: در سال2010، نخستین آزمایش‌های میدانی در زمینه این فناوری توسط شرکت اریکسون، همراه با شرکت Reliance Industries در هند انجام شد که طی آن به سرعت 80 مگابیت بر ثانیه دست یافته شد. پس از آن در سال 2011 شرکت China Mobile با همکاری شرکت Huawei، سرویسTDD-LTE را در 6 شهر چین به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد و در 2012، سرویس TDD-LTE به‌عنوان سرویس نسل چهار توسط Soft Bank در ژاپن به بهره‌برداری رسید بسته اینترنتی ایرانسل هزینه های شما را کاهش می دهد.

بسته های ثابت ایرانسل را با استفاده از کارت شارژ خریداری کنید که وی افزود: سال 2013 سالی بود که نخستین سرویس TDD-LTE در آمریکا راه‌اندازی شد و در 2014، نخستین سرویس تجاریTDD-LTE در منطقه غرب آسیا و شرق آفریقا توسط STC به راه افتاد. بین سال‌های 2013 تا 2015 نیز، تعداد 76 شبکه TDD-LTE در 43 کشور راه‌اندازی شده و 93 شبکه TDD-LTE در 60 کشور نیز در حال راه‌اندازی است که این امر، توجه به توسعه زیرساخت‌های آی‌تی در کشور را دوچندان نمایان کرده است و کارت شارژ نیز می توانید از طریق اینترنت خریداری کنید.

برنامه اندرویدی خرید شارژ را می توانید برای فعال کردن بسته های اینترنت ایرانسل استفاده کنید و مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: با فاصله بسیار کوتاهی از این روند جهانی، ایرانسل در سال 2015 پروانه راه‌اندازی شبکه سراسریTDD-LTE را دریافت کرد و یک روز بعد این سرویس به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد. هم اکنون و در سال 2016 نیز نخستین شبکه TDD-LTE در ایران توسط ایرانسل به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی می‌شود، طریقه خرید بسته اینترنتی ایرانسل به شرح زیر می باشد اول با مراجعه به وبسایت ایرانسل و مراجعه به بخش خرید بسته اینترنتی ایرانسل، هر کدام از بسته هایی که مورد نیاز است را انتخاب نمایید سپس با وارد کردن شماره سیم کارت خود به صفحه پرداخت بانک منتقل خواهید شد و پس از پرداخت بسته برای شما فعال خواهد شد.